söndag 24 november 2013

Att scrappa med ett block är rolig och lättmatchat. Här har jag lekt lite med flät-teknik där jag gjorde små remsor som jag sotade i kanterna innan jag flätade ihop dem. Den 5 cm breda tejpen med olika grafiska symboler som tex krona, kamera,cykel ....osv är jättefin att ha på kort( skulle helst ha den överallt men det skulle nog inte funka ju överallt men den är en fin detalj) .
Ibland så måste man i scrapsammanhang ge sig hän. Kortet saknade det lilla extra och frågan var , vad saknades? Efter en öl upptäckte jag att kapsylen var det som saknades. I bland hittar man saker i vardagen som är superfina att scrappa med som tex en ölkapsyl. Håll ögat öppet hela tiden för att de fina detaljerna kan du finna på de mest oväntade ställena. Bäst jag tar en öl till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar